welllllllll

| Postat i: Allmänt
1
Hey guys! So uhm, well.. basically så har min uppdatering varit beyond sämst. I know i know, och nu måste jag sluta med min svengelska, it's terrible.. okej påriktigt nu slutar jag upp med den! Haha, jag låter bara fingrarna flöda & sen om det blir kinesiska eller svenska har jag ingen kontroll över. Iallafall, anledningen till att min uppdatering inte varit så speciellt bra är för att våran dator kraschade så nu är mitt kära photoshop borta, gråt med mig fellas, gråt med mig.. Iallafall, så var datorn paj i c.a 2 veckor men nu är jag tillbaka & ska försöka få upp läsarna igen.
 
Helt sjukt att det fortfarande finns några kvar! Tack till er, ni är verkligen bäst som pallar med mig. Så ja.. det var väl det! Imorgon ska jag försöka att uppdatera med minst 2st inlägg. Ska försöka lägga upp outfitsbilder o.s.v om jag får tid också.. Gaahhhh hatar tid, har det så himla hektiskt nu när skolan satt igång. Well, what to do 'bout it?
 
MATEN KALLAR! Så vi höres. PusssssN
Skitful, i know men har ingen annan bild, alla filer jag hade har typ raderats... 
Hittills till welllllllll


Hanna

Hihi jag tittar in varje dag så uppdatera för fasen!


URL: http://hanzenpanzen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: