I hate studying...

| Postat i: Allmänt
1
Åhh.. idag har bara vart väldigt en väldigt utmattande dag . Jag kom hem vid omring 4tiden, tog en macka & satte igång med plugget på direkten. Nu när det bara är 2 veckor kvar (ler faktiskt nu när jag tänker på det..) till sommarlov så har det vart en massa prov hit & dit så jag försöker att göra ett sista tag nu när det gäller betygen så att jag kan känna mig nöjd när allt är över. 
 
Jag får sommarlov den 12e juni, bara någon dag efter sticker jag iväg till Dalarna! När får ni sommarlov? :)
- (Jag till vänster, Cathy höger)
Åhh, denhär bilden togs en supervarm dag för lite över en vecka sedan, nästan så att man dog p.g.a hettan.
Tog ju t.o.m första doppet! Men nu när jag tittar ut är det mulet,kallt & regnigt.. usch vad trist.
Hittills till I hate studying...


Sanna ❤

Super fin blogg! Btw, lust med bloglovin byte?? :)

Kramizz <3


URL: http://liljansphoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: