32 dagar kvar!

| Postat i: Allmänt
1
Ungefär 1 månad kvar tills vi sticker iväg till Afrika!
Om exakt 32 dagar åker vi till Afrika, till landet Tanzania. Första gången någonsin som jag flyger utanför Europa.
Första gången någonsin som jag kommer att träffa mina släktingar som bor där. Det ska bli spännande, har sett framemot det länge. Min pappa är från Tanzania, och är ifrån en megastor släkt så det ska bli kul att få se alla för engång skull, efter 14år.
 
I tanzania ska vi dock inte bara besöka våra släktingar, vi ska vara där i drygt en månad så vi hinner ju med ett och annat. I Tanzania så har vi ett fadderbarn som bor på ett barnhem i huvudstaden Dar Es Salaam som vi ska träffa på! Sedan även ett barnhem i byn mina släktingar bor i, Nzega. Vi ska också till paradis ön Zanzibar. Safari ska vi självklart också åka på, det bara kan man inte missa! Allting är inte så planerat egentligen angående vad viskall göra, vi tar dagarna som dem kommer. Nästan så att vi tänker "Hakuna Matata" , tror ni förstår :).
Ser ni så vacker strand det är på Zanzibar? Paradisön!
Hittills till 32 dagar kvar!


Kajsa

Härlig bild!


URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: