I'm so happy im so glad.

| Postat i: Allmänt
0
Åhhh holymacarony vad jag längtar till imorgon! Imorgon ska jag skaffa mig en system kamera. Har så många planer till vad jag ska sätta igång med när jag väl får den. Tror nog ni inte riktigt förstår känslan, har sparat i c.a 3år och har sett mina vänner skaffa kameror jag bara trodde jag kunde drömma om. Så många saker jag planerat och nu är det bara en dag ifrån, asså gahfahfaflaflal i can't describe the feeling.. i really can't.
 
Nu kommer det dyka upp flera proffesionella videos, outfitbilder m.m, ja ni förstår min poäng på den punkten?
Asså är så extremt taggad att det knappt finns, ladlalalalakkda allting är som en dans på rosor justnu.
 
Så onödigt inlägg men uppdateringen idag har varit wank,wankkkk. Så ett litet inlägg kände jag mig ändå för även fast att det blev en bibel p.g.a en kamera. Haha så fjantigt de låter när jag tänker efter.. 
 
wellwell, seeya guys tomorrow xoxo
Mmmmhh, denhär läckerbiten till födelsedagen? Skulle ju inte banga på det minsann.. 
Hittills till I'm so happy im so glad.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: