I'M ALIVE

| Postat i: Allmänt
1
 
Uppdateringen den sista tiden har varit kass, jo jag vet! Och är verkligen super ledsen för det, men har haft fullt upp med att tänka på resan då vi åker imorgon. Längtar verkligen tills jag kan få sätta mig på planet & åka iväg  till den riktiga värmen. En sak jag lagt märke till nu är att besökarna har ökat & allt fler kommentarer dyker in. Lite tråkigt att allt det kommer vara borta när jag är tillbaka sen om en månad, men what to do licksom? 
 
(För er nya läsare, så ska jag iväg till Afrika i en månad, första gången jag flyger utanför Europa & första gången jag träffar mina släktingar ifrån min pappas sida)
 
Hittills till I'M ALIVE


Simon Lindbäck

Fin blogg! :)


URL: http://simonlindback.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: