chockad..

| Postat i: Allmänt
1
Hejsan!
Åh, förlåt för uppdateringen som vart dem 3 senaste dagarna. Har haft fullt upp med att förstå mig på kameran & troligtvis kommer det upp lite bilder sent ikväll, eller imorgon under dagen. Om vädret håller så har jag planerat för en liten "photoshoot" annars så blir det på måndag. Måste också påpeka att jag är extremt chockad över dagens statistik, det har vart väldigt många som kikat in.. och mina inlägg jag gjorde igår var ju brutalt ointressanta..
 
Men tack i guess! Kika in imorgon runt 16-20tiden så får ni se på bildbomb. 
Puss. 
 
Har inga bilder att visa upp mer än lite från i vintras:
från vänster: jag,olivia.
Ughhh.. ignorera mitt ansikte det ser ju helt katastrof ut. A total mess!... Blir så illamående när jag ser
all snö i bakgrunden, längtar verkligen inte efter den. Snön borde ta en resa till Florida eller något &
stanna där under ett bra tag... 
Hittills till chockad..


Cathy Li

Ain't nobody get time for snow


URL: http://everythingyoudoismagic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: