ÄNTLIGEN HEMMA!

| Postat i: Allmänt
0
Är äntligen hemma, har inte sovit i min säng under 5 dagar. Har under 5 dagar bara tillbringat min tid på en fotbollsplan. Så det känns skönt att få tänka på lite annat nu! Tanzania om 12 dagar bl.a :D I fredags  så fick jag en jobbförfrågan, det handlade om att jag skulle vara med på en reklamfilm för Scandic. Haha så kul!
Men oturligt nog så hade jag ju cup samtidigt.
 
Kommer göra ett inlägg om cupen & lägret någon gång under veckan. Dagens outfit dyker upp idag om jag orkar!
Statistiken har sjunkit jätte mycket, tråkigt att vara tillbaka på ruta ett ! Men det är bara att fortsätta och kämpa :).
Tar en lite skojig bild då jag inte har några andra bilder att bjuda på!
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till ÄNTLIGEN HEMMA!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: