Afrika från1/7 - 30/7

| Postat i: Allmänt
0
Youtube är en plats där jag ägnar mycket av min tid på när jag är ute på nätet & "minglar" så att detta inlägg hade jag tänkt ägna till att visa några klipp ifrån mina favorit youtubers! Soooooo here we go: 
 
 
1. Jennxpenn : Detta är verkligen en värd plats hos favoriterna! Fann henne för c.a en månad sedan & enda sendess har jag varit inne för att kolla in på hennes videos nästan varje dag. No joke. Hon lägger upp en massa roliga vloggar,en massa utmaningar & bjuder på sig själv helt enkelt! Hennes videos är också så himla välgjorda, sånt gillar jag :).
 
2. GettoxFabxForever : Detta är Andrea Russett, hon är den första youtubern som jag kollat på! Har följt hennes youtubekanal längst, sedan 2009-2010 nånstans. Hennes humor är gaaaalen, hon är väldigt glad &
kreativ. Måste bara säga att kolla igenom hennes video är verkligen värt det!
 
3. Ijustine : Detta är en jätte rolig tjej som gör en massa skojiga videos & recept som är out of this world. Som t.e.x denhär! Ketchup kakor? Like wtf.. hon är nog den enda som kan komma på sådana galna recept! Hon gör
en massa roliga,kreativa hemmavloggar & uppdaterar väldigt ofta. Hon gör lite av allt lixom :).
Hittills till Afrika från1/7 - 30/7





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: