what a day..

| Postat i: Allmänt
1
Hej!
Detta 'r inte ett tidsinst'llt inl'gg, detta 'r ifr[n mig direkt ifr[n Turkiet..Som ni vet s[ ska vi [ka till Tanzania! Mennn.. nu ska ni f[ h'ra historian.. om familjen som blev utkastade ifr[n flygplanet.. N'mligen min familj .. Okey, so basically s[ mellanlandade vi i Turkiet som det var t''nkt, sen n'r vi gick p[ planet s[ f;rklarade vi f';r flygv'rdinnorna att Edward, min lillebror var allergisk mot n;;tter och att vi skulle uppskatta om dem roppade upp det det i h;gtalarna, lite on;digt om n[gon licksom ;ppnar en n;tp[se n'r han 'r i n'rheten, ni fattar! S[, allts[ medans pappa skulle f;rklara f;r dem s[ satt vi p[ v[ra platser i flyget medans pappa stog och snacka med flygv'rdinnorna, sedan m'rkte jag att han hade st[tt d'r v'ldigt l''nge man ba, wt vas happenin. Sen gick pappa och satte sig pappa p[ sin plats och d[ t'nkte jag amen okej allting 'r okej licksom. Men sen kommer dem till pappas plats och s'ger you have to go out of the plane. F;r att dem ville inte ta n[gra risker p.g.a Edward. D[ sa pappa att vi var 6st personer och d[ p[stog dem att vi kunde l'mna Edward i turkiet och vi kunde forts'tta v[ran resa till Tanzania. Blev lite chockad, jag menar trodde aldrig att dem skulle tro att vi skulle l'mna en 11 [rig pojke i ett fr'mmande land, ehmmm nej. S[ dem kastade ut oss ifr[n planet, jag kastade mn kofta och skrek som en elgano. Vi tog bussen tillbaka till flygplatsen och sen fixade dem ett hotell till oss. Vi har sovit h'r en natt nu och flyget g[r idag lite senare. Lite gulliga var dem bortsett ifr[n att dem inte l't oss flyga, dem gav oss ett 5 stj'rnigt hotell hohoh. Sweet. Detta f;rst;rde s[ m[nga av v[ra planer ^ v[ran resa men vi kan ju o inte g;ra n[gonting [t situationen s[ varf;r klaga. Hoppas ni har det bra i sverige, ar fortfarande en aning chockad men det e vll ganska sjalvklart. Mimmi tjatar om att vi ska ta oss en titt runt hotellet nu, s[ jag m[ste h'nga p[ 'ven fast att jag hellre  vill sova. Seeya
tog bildenett par dagar innan vi l'mnade sverige, har inga andra  bilder o visa.
 
Hittills till what a day..


Cathy

Omg! Vad synd! :( men snart är ni på väg till Tanzania!! :D


URL: http://everythingyoudoismagic.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: