direkt från afrika

| Postat i: Allmänt
2
Hello! Detta är ett blogginlägg direkt ifrån Afrika! Är justnu hos mina släktingar, jag har varit hos dem i snart 4 dagar. Måste bara säga att detta land är helt annorlunda gentemot sverige. Har så mycket att skriva om när jag kommer hem! Dethär blogginlägget blir lite slarvigt, skriver ifrån pappas mobil och internet är jätte segt. Det vi har gjort här hettan är rätt så mycket. Vi var i deras huvustad ett par dagar, vi tog en färja över till en ö med världens finaste sand och jätte fint blått vatten. Vi var på en hel del marknader och prövade på ny mat. Jag träffade min faster för första gångrn och även två av mina små f kusiner sa mt en av mina farbröder. Dagarna gick och vi och hann med en massa! sen var det dags att packa resväskorna och sätta sig i en bil i 12 timmar för att bege sig till farmor farfar och alla andra släktingar! Det kändes pirrigt, drt var ju först a gången. När vi väl va framme gjorde dem,värsta överraskningen åt oss, mer om det när jag är hmma. HAR HÄNT SÅ MYCKET HÄR OCH JAG HQR VART MED OM EN MASSA. Ni anar intr. Internet laggar och drt börjqr bli jobbigsre att knippra och knappra på mobiln. Det är inga mer tidsinstöllda jag gjort tyvärr! Och förlåt för atr jag intr otkqr skriva om allt jag upplevt här! Ska fff försöka att uppdatera mera om dagarna.,,,,,,, , ,,,,,,Trots hur mycket ststistikn sjunkit så är jag ändå glad. ändåag ändå glad, jag var berädd på drt. tac k för kommentarerna! blir jätte glad :D , speciellt cathy hehe. Justja! Jag tappade min kamerai golveh hela linsen blev i tusn bitar, som tur var drt bara linsskyddet! Fatta hyr mycke jqg grina. Aja ska käka nu här är ett pae bilder från strandwn
Hittills till direkt från afrika


Josefine Gerdtman

Gud så mysigt Afrika låter, dröm resemål, verkligen! Superfin blogg btw! Vill du få mer besökare? Va då med i min "helgens blogg" och om du vinner kan du få mycket mer besökare.


URL: http://jooss.blogg.se/
Anonym

Haha varsågod! :) tur att det var linsskyddet som gick sönder och inte kameralinsen! 0.0


URL: http://everythingyoudoismagic.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: