EM FINALEN LIVE IGÅR! :D

| Postat i: Allmänt
1
Igår var en av sommarlovets lite "bättre" dagar! Jag vaknade med gotthumör, åt en brakarfrukost (inte vanligt för & vara lina) vanligtvis blir det bara en rostadmacka eller bara ett glas juice. I know it's terrible. Sen några timmar senare så var det dags för EM-final! Helt sjukt hur roligt det var och kolla på matchen mellan Tyskland & Norge.
 
Jag hejade på Norge, därför var det lite tråkigt att Tyskland vann! But i can't blame their happiness. Somsagt, så fick Norge två straffsparkar mot tyskland. Inte bara en, utan hela två stycken (!) missade Norge, och inte bara det minstsagt.. utan i en EM-final!? Det är bara inte acceptabelt. Så var lite besviken på de tbh. Wellwell, what to do.
en av straffarna målvakten tog, (tagen från google)
 
Jag stannade kvar i arenan efter att matchen hade slutat, firandet pågick & jag tog även kort med två spelare ifrån Norge, fick också tre st autografer. Lite snack med tyskarna osv, jag blev ju alldeles till mig haha. Som ni kanske vet så får man inte ta med sig systemkameror in på arenan & det är ju den enda typ av kamera jag har så tog med mig mobilen istället & därav kvaliteen på bilderna. 
 
Hittills till EM FINALEN LIVE IGÅR! :D


Julia Forsberg

Sv: Tyvärr så gör jag inte bloggdesigner åt andra just nu, men om jag någon gång skulle börja göra det så kan jag skriva det till dig. Din bloggdesign är jättefin som den är också! :D


URL: http://jandy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: