DIREKT IFRÅN AFRIKA. SAFARI TRIP & ROLIGA NYHETER ANGÅENDE BLOGGEN

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan! Allt bra med er? Med mig är det i varjefall super! En utav anledningarna är en sak som nyss inträffat med bloggen. Igår lämnade vi släktingarna i Nzega och började åka vidare till Arusha för att åka på safari! Resan tog 6 timmar med många problm på vägen, you cant even imagine. Jag berättar mer om det när jag kommer hem, vilket är om c.a en vecka. Det klarar ni nog :) Det var verkligen en upplevelse att få se dessa djur som zebror,lejon & strutsar m.m kommer att göra ett eget inlägg åt min safari trip när jag kommer hem. Vilket kommer inkludera mycket bilder! Det var så gulligt när jag såg en babianmamma bära omkring på en nyfödd bebis. Den kan inte vart gammal ungen för den hade knappu tit öppnat ögonen. Det mest läskiga var när bilen fastnade som i en liten å och i den ån fanns flodhästar den största människodödaren i tanzania och inte långt där ifrån på en liten klippa så var,det en lwjon hona och taket var ju lixom öppet på bilen så jag var livrädd. Men vi lyckades komma därifåm pch slapp att sjunka ner i en flodhäst mage o lejonmat blev vi inte heller. Puuusst. Nu till det roliga som har med bloggen och göra! Det är nämligen så att ett sminkföretag vill sponsra mig, vilket känns helt otroligt! Det som är roligt för eran ddl är att ni bloggläsarr kommer att få rabbat på några av deras produkter! Kommer att göra ett inlägg om fetdet sen när jag får tid och rum. Sitter i bilen påväg till vårat hotell nu och det är jätte guppigt och jag börjar bli en aning trött. I övermorgon flyger vi till paradis ön zanzibar. Och imorgon ska jag köpa presenter till vänner och familj i Sverige. Jag stänger ner nu! Vi ses. Ciaooo N
Hittills till DIREKT IFRÅN AFRIKA. SAFARI TRIP & ROLIGA NYHETER ANGÅENDE BLOGGEN





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: