5 favorit musikvideos! / Afrika 1/7 - 30/7

| Postat i: Allmänt
1
 
 
 Älskar musikvideos där man fastnar i själva "historian", nästan som en film, en berättelse licksom! Älskar  verkligen denhär musikvideon, men mest framförallt låten!
 Vet inte om ni har hört om Isac Elliot, även kallad för "Finlands Justin Bieber". Detta är en låt som man fastnar
väldigt lätt för & jag älskar dansstegen & hur somrig denhär videon känns :D 
Väldigt kreativ video, superfin redigering! Måste säkert suttit timmar i streck för att kunna redigera ihop en sådanhär musikvideo. Inte ofta man får se sådanhärnt. Är det bara jag eller känns denhär musikvideon så kraftfull på något sätt? Detta är också som en berättelse i mina ögon. För mig är det en mamma som håller på och förlorar sin dotter, men krigar in i det sista för att hon ska få det bra!
  
Detta är en eyecapture musikvideo. Nästan så att man blir så fascinerad av musikvideon att man glömmer bort
musiken, "lyssnar med ögonen" helt enkelt. Älskar denhär musikvideon framförallt för alla som blir mobbade som blir påminda om att aldrig sluta kämpa & att p.g.a allt som pågår justnu så betyder det inte att man ej kommer lyckas. Att man aldrig ska låta någon trycka ner ens drömmar, no matter what. Du kommer lyckas, bara du kämpar.
 
Hittills till 5 favorit musikvideos! / Afrika 1/7 - 30/7


jag är inte dum i huvudet! Jag har aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)

Så passa på att gå in och ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/veckans-blogg.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)


URL: http://domkallarmighannes.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: