11 saker du kanske inte visste om mig. / Afrika 1/7 - 30/7

| Postat i: Allmänt
3
  • Jag är enäggstvilling!
  • Jag har haft en vatten sköldpadda som husdjur, den rymde. 
  • Detta är första gången som jag reser utanför Europe & även första gången jag träffar alla släktingar från min fars sida.
  • JAG ÄLSKAR KEBAB.... & MCDONALDS.
  • Dem länder jag varit i är Sverige (nehäää), England,Grekland,Kroatien,Danmark,Norge,Finland & detta är ju ett tidsinställt för att jag är i Tanzania justnu... såå Tanzania är också med på listan ;)
  • Jag älskar att fotografera! Särskilt bakelser, yumyummm. 
  • När jag var liten så var min högsta dröm att flyga till Tanzania och göra en zebra tam så att jag kunde ta hem den till Sverige & ha den som häst.
  • Jag har lätt för att vara borta, "hemma bra, borta bäst" något åt det hållet. 
  • För något år sedan så fick jag jobbförfrågan för att vara med på en amerikansk reklamfilm, för ett par veckor sedan fick jag en jobbförfrågan för att vara med på en reklamfilm för scandic, jag har varit med på en reklamfilm för oboy för jätte länge sen! 
  • Jag är jätte seg på morgonen!
  • Jag kan inte äta frukost förens typ 13:00 på förmiddagen.
  •  
Hittills till 11 saker du kanske inte visste om mig. / Afrika 1/7 - 30/7


Emma

Åhh, jag önskar jag va en tvilling, haha :)


URL: http://mextros.blogg.se
Anonym

Haha samma sak här med 8! Tycker exakt likadant


URL: http://everythingyoudoismagic.blogg.se
Julia - Livet som en hobbyfotograf ♥

åh vad det ser gott ut ♥


URL: http://macrophotos.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: