BIG MAKEOVER

| Postat i: Allmänt
1
Ska göra om bloggen helt & hållet! Så under ett tag så kommer bloggningen vara ett fett stoooort minus. Kommer börja blogga när designen är klart, jag vet att de känns surt nu men när allt väl är klart så vet jag att det i slutändan kommer att ha varit värt det. Trust me!  Cuz i know. Ska ta bloggen till en helt annan nivå nu & kommer satsa som in i hellskotta. Detta kommer bli fantastiskt. Bered er nu! För att här kommer jaaaaaag
 
 
Hittills till BIG MAKEOVER


Elin Brolin | Foto och mode

sv: Absolut! Vad för slags header skulle du vilja ha? :) Beskriv och skicka över bilder till [email protected] så kan vi göra en header lite snabbt ^^
Skicka över allt jag behöver veta till min mail, så fixar vi det! Kram! :)


URL: http://elinbrolin.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: