about...

| Postat i: Allmänt
1
- Kom nyss & tänka på att jag kom hem ifrån Tanzania för c.a 2 veckor sedan & jag har inte lagt upp en enda bild! Förlåt för det guys. Jag har laddat över alla bilderna på min dator, men ska försöka föra över dem till
"familjedatorn" idag för att det är där vi har Photoshop & jag vill redigera dem lite innan jag lägger upp dem.
 
Förlåt för att det tar en sån tid, men de kommer dyka upp! Okay? I promise you. Detta är en bild ifrån ön Zanzibar, "paradisön". Bilden är tagen med Mimmis kassa kompaktkamera ifall att ni undrar över kvaliten
haha, loool. Men nu vet ni, att under den kommande veckan så kommer ni få första inlägget om mina "africa trip". Lååångt inlägg, hoppas ni läste iallafall för att de var rätt viktig information. Pussss!
Hittills till about...


Cathy

Gud vad coolt det ser ut!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: