lina tipsar

| Postat i: Allmänt
1
Tipsar om denhär sololjan som passar perfekt nu när det börjar bli varmt & man kanske ska bort till ett lite    varmare land. Den har ett högt skydd mot solen, så man slipper att bli bränd och det är ju alltid skönt. Även jag som är mörkhyad & har lite annat pigment än dem som är lite ljusare behöver ju jag också skydd. Har hört andra rekommendationer om den, bl.a från en bekant som i vintras reste till Argentina, det var hon som rådde mig till att köpa sololjan! Även på apoteket rekomenderar dem denhär varan.
 
Hittills till lina tipsar


Camilla Nordstedt

Hej tack för frågan ^^

Min kamera i hedern är en Nikon D40 som jag fotograferar med, och ibland använder jag mig av min iPhone 5 :)


URL: http://misscanon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: