goodnight!

| Postat i: Allmänt
1
Gick iväg till ica för en stund sedan, köpte hem lite dricka & godis. Ska sätta igång Material girls nu ( en typisk tjejfilm ) , gosa ner mig i sängen med allt gotteligott & sedan efter det sova några fantastiska 8h. Måste vara pigg & gla' imorgon eftersom jag sticker iväg till Falun med laget och jag måste hålla mig vaken då. Även fast att jag säkerligen kommer få en rejäl tupplur i bilen. Vi ses, kram.
En bild på mig & Bellito ifrån skolavslutningen igår. 
 
Hittills till goodnight!


Alice

Sv: hahaha taack, jag gick nyss ut sjuan, så de är betygen från sjuan :)

Svar: jisses! du är ju sinnessjukt grym. Fortsätt så och du kommer gå långt! No doubt ;)
Caroline Simbila


URL: http://pastellgalaxy.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: